A holistic approach to brand building

ブランドアイデンティティに対しての包括的なアプローチ

本質的なブランドであると認識されるには、4つのシンプルな特性-信頼、適切さ、長期性、独自性-が必要です。私たちは、ブランドのコア(核)から表現、体験のあらゆる側面を通じて、企業がこれらの特性を魅力的な形で定義し、表現することを支援します。 私たちの包括的なアプローチは、次の製品イノベーションから、人材発掘、年次報告書、社会における組織の役割など、あらゆる活動や接点において一貫してモチベーションとインスピレーションを生み出す力を持つブランドをつくります。

Business Design

Ready for a reality check?

Johan Lawaetz
CEO & Partner, Copenhagen

Johan Lawaetz

独自性のあるブランドの本質は、熟考された強固な核、すなわちブランドコアにあります。それは、ブランドとそこから生まれる企業文化を構築する上で、必要な情報に基づいて一貫した意思決定を行うことを助けます。あなたの会社の新しい社員は初出社の日、どのように感じるべきでしょうか?ステークホルダーはあなたの組織をなぜ信頼しなければならないのでしょうか?最新のESGレポートでのあなたの約束を、どうやって多くの人に理解してもらえるでしょうか?実に難しい質問です。

  • Communication Strategy

    Comms planning, Core story, Content strategy, Key messaging

  • Brand Strategic Consulting

    Brand Strategy, Research & Insights, Positioning, Value Proposition

  • Futures Design

    Strategic Foresight, Visioning, Scenario Design, Speculative Design

  • Employer Branding

    Value Proposition, Talent acquisition & retention, Guidelines & principles

  • Naming & Brand Architecture

    Hierarchy, Architecture, Principles

Brand Design

Ready for a fresh expression?

Nicoline Klareskov
Client Director & Partner

Nicoline Klareskov

感情移入できるブランドはすべて、記憶に残る独自の方法で自己を表現する必要があります。それは直感的なものもあれば、慎重に検討しなければならないものもあります。そして、その表現には細心の注意が必要です。私たちは、戦略的な判断に基づき、さまざまな専門的なデザイン手法やシステムを通じて、ブランドの表現方法を定義していきます。

  • Storytelling & Tone of Voice

    Concept development, Scriptwriting, Copywriting, Brand manifesto

  • Bespoke Type Design

    Font design, Principles & hierarchy, Guidelines

  • Interior, Signage & Wayfinding

    Signage systems, Wayfinding, Spacial systems

  • Visual Identity

    Concept, Design elements, Guidelines & Principles

  • Digital Design Systems

    UI Design guide, Component Library, Principles

Experience Design

Enter the experience age

Philip Linnemann
Executive Creative Director & Partner

Philip Linnemann

意味のある印象的な体験を通じてあなたのブランドパーパスを伝える能力、また、日常生活の雑踏の中で、これらのつながりを即座に認識できるようにすることは、並大抵のことではありません。私たちは、ブランド体験の開発、計画、統合を支援し、それらの間にシームレスなつながりを生み出すことができます。例えば、新入社員のための没入型体験や、洞察に満ちた編集記事などです。どのようなものであれ、それは紛れもなくあなたのものである必要があるのです。

  • Digital Products & Services

    Research, UX & UI design, Prototyping, Full-stack development

  • Content & Campaigns

    Content strategy, Content development, Editorial design, Branded content

  • Design Activation

    Implementation, Production, Brand management

  • Annual & ESG Reporting

    Narrative development, Art direction, Data visualisation, Layout

  • Culture & Change Management

    Stakeholder engagement, Cultural anchoring, Onboarding